Hoe kom je tot de kern?

 1. Maak het visueel

Alledaags maakt complexe informatie simpel. Samen met onze klanten starten we met strategie en één of meerdere design thinking sessies. Met als prikkelende vraag; wat als je maar één knop hebt? Wat als je applicatie maar één functie mag vervullen, welke is dat? Zo kom je snel tot de kern van jouw digitale product. Door zaken te visualiseren maak je sneller inzichtelijk waar de moeilijkheid zit. Op deze manier krijg je de inzicht die je nodig hebt om een succesvolle eerste versie (MVP) van je digitale product te ontwikkelen. 

Voor de Omroep NTR hebben we dit gedaan om drie doelgroepen bijelkaar te krijgen en voor Basicly om de tweede versie van hun leerplatform vorm te geven.

2. Laat techniek voor je werken

Wat als slimme techniek die moeilijke, lastige of vooral tijdrovende taken voor je oplost. Door slimme koppelingen of de inzet van kunstmatige intelligentie kun je techniek voor je laten werken. Hier zit de ware winst van de inzet van slimme techniek. Minder kosten of meer tijd voor de dingen die je echt wilt doen. Meer weten? Lees hier over makkelijker veel leren dankzij inzet KI in Clever. 

Standaard componenten, maatwerk oplossingen.

Omdat we sinds 2012 succesvol productontwikkeling doen voor zeer uiteenlopende klanten, hebben we standaard modules in een engine gezet, zodat slimme techniek voor iedereen ingezet kan worden.

De bouwstenen zijn hetzelfde, maar hoe je ze gebruikt en hoe ze er uit zien maakt dat je jouw unieke product kan maken.